logo orginal
rcoo logo

Техничка школа "Нови Београд"
Омладинских бригада 25
11070 Нови Београд
телефон: 011/2164-231

Моделирање


Izaberi,čitaj,uživaj...

Izlazimo u susret molbi nekih  učenika trećeg razreda da ih uputimo u spisak lektire koju će čitati naredne godine.
S obzirom na to  da je program četvrte godine izuzetno zahtevan i složen, predlažemo svim učenicima trećeg razreda da tokom letnjeg raspusta zauzmu neku prijatnu poziciju u hladu i da  odmor od noćnog provoda provedu uz knjigu.Biće tu mnogo  dela koja će vas ozbiljno zainteresovati, navesti na razmišljanje, pokrenuti  diskusije, a takodje su nezaobilazan deo opšte kulture.

Pridružite se onima koji će znati zašto je jedna avlija “prokleta”, šta predstavlja  hamletovska dilema “biti il ne biti”, zbog čega smo svi pomalo “stranci”, koliko je tanka linija između “zločina i kazne”, zbog čega se neki ljudi nazivaju “balkanski špijuni”, zašto “Godo” nikada neće doći…

Spisak lektire za  četvrti razred:

1.Alber Kami “Stranac”

2.Ivo Andrić “Prokleta avlija”

3.Meša Selimović “Derviš i smrt”

4.Dobrica Ćosić “Koreni “ i “Vreme smrti”1. knjiga

5.Fjodor Dostojevski  “Zločin i kazna”

6.Dušan Kovačević “Balkanski špijun”

7.Vilijem Šekspir  “Hamlet”

8.Semjuel Beket “Čekajući Godoa”

9.Danilo Kiš  “Enciklopedija mrtvih”

 10.Milorad Pavić "Hazarski rečnik"

Redakcija Fokusa otvorila je vrata

Sa mnogo truda i zalaganja, iako posle dugog cekanja, stavljena je u funkciju prostorija izmedju ucionica 11 i 12, koja je dobila i svoj racunar, i svoje ime -Redakcija Fokusa.
Novinari nase skole vise nece morati da sekciju odrzavaju u biblioteci, vec u svom prostoru.S obzirom na to da prostor nije jos u potpunosti uredjen ( nedostaje mu malo kreativnog ulepsavanja) pozivamo sve one koji vole pisanu rec, i vole da se druze, da zakucaju na nasa vrata.Ako su zakljucana, ostavite poruku...ili potrazite profesorku Micic!

"Мрачајски прото" Петра Кочића (III разред)

ПРОБЛЕМСКИ И ИСТРАЖИВАЧКИ ПРИСТУП КОЧИЋЕВОЈ ПРИПОВЕТЦИ „МРАЧАЈСКИ ПРОТО“

1. Прочитајте Кочићеву приповетку "Мрачајски прото".
2. Образложите  уметнички доживљај приповетке (своје утиске,осећања и мисли).
3. Објасните улогу наратора (казивача) - СТЕВИЦЕ.
4. Анализирајте протин лик са психолошког, друштвеног и моралног аспекта.
5. Припремите закључно (синтетично) излагање  о  уметничким вредностима и порукама приповетке "Мрачајски прото".

Опширније: "Мрачајски прото" Петра Кочића (III разред)

"Коштана" Б. Станковића (лектира за ІІІ разред)


ЛЕКТИРА ЗА ТРЕЋИ РАЗРЕД    децембар   2009.


БОРА СТАНКОВИЋ  -КОШТАНА

-анализа драме
-анализа ликова из драме
-одабрани делови из драме
-књижевна критика-Ј. Скерлић
-стилско-језичке особености
-мишљење ученика о драми

rts planeta 60

ministarstvo rasporednastave gov rs

BLOG2

Ко је на мрежи: 109 гостију и нема пријављених чланова

Актуелна дешавања

ВАНРЕДНИ УЧЕНИЦИ - ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ

У складу са тренутном епидемиолошком ситуацијом одлаже се полагање испита у   децембарском испитном року, које је било предвиђено од 30.11.до 04.12.2020. године, до даљњег.

О почетку полагања бићете благовремено обавештени на сајту школе.


Информација о организовању и остваривање наставе у школској 2020/2021

Информација о организовању и остваривање наставе у школској 2020/2021

Родитељи имају право и обавезу да се изјасне да ли ће у постојећим епидемиолошким условима дозволити да њихово дете/деца похађају наставу по комбинованом моделу или ће се определити за учење на даљину.

Одељењске старешине ће ступити у контакт са родитељима у вези са изјашњавањем.

Према стручном упутству Министарства просвете које је усвојила Влада Републике Србије школа се припрема за наставу по комбинованом моделу што подрадразумева следеће:

-         Ученици једне недеље долазе у школу на непосредну наставу,а следеће недеље реализују часове путем наставе на даљину

-         Ученици једне групе када су у школи имају све часове по распореду. Уколико је у одељењу више од 16 ученика,одељење се дели на две групе

-         Ученици када прате наставу на даљину дужни су да прате Google учионицу према распореду часова

-         Оцењивање ученика у овом моделу наставе се реализује када су ученици у школи уважавајући све принципе оцењивања

-         Часови трају по 30 минута

 

Упутство о мерама заштите здравља ученика

 

Ученици не треба да долазе у школу уколико имају повишену телесну температуру и /или симптоме респираторне инфекције.

Родитељи треба свако јутро да провере телесну температуру својој деци пред полазак у школу.

 

Oдржавање физичке дистанце

Одржавати физичку дистанцу са другим особама у школи од најмање 1,5 м.

Обавезно ношење маски

Ученик маску треба да носи при уласку у школу па све до доласка до своје клупе.

Маска се обавезно користи и приликом одговарања и сваког разговора.

Маска се обавезно користи и приликом било којег кретања ван клупе, приликом одласка на одмор или тоалет.

Препоручује се да ученици све време боравка у школи носе маску,али она се може одложити у периоду када ученик седи у својој клупи и слуша наставу.

Током боравка у школи могуће је да се користи било која маска (хируршка,епидемиолошка или платнена), али она треба да се користи на исправан начин тако да покрива нос и уста.

 

Прање руку

Руке се перу водом и сапуном у трајању од најмање 20 секунди или употребом дезинфекционог средства на бази 70% алкохола. Дезинфекција руку не може заменити прање руку водом и сапуном уколико су руке видно запрљане.